Toppers

Pemain badminton nombor satu negara yang juga pemain nombor 1 dunia masakini merupakan antara pemain perseorangan terbaik yang pernah dilahirkan dalam sukan badminton tanahair. Kejayaan demi kejayaan yang dirangkul beliau dalam kejohanan yang...

Hotness:
Like this:
Average: 10 (1 vote)
State:
Pulau Pinang
Hoteness and Ranking overall: 1

Bersebelahan dengan Restoran Mee Ketam dekat dengan UNISEL ni.... ada pulak Restoran Bisik-Bisik... pun penuh jugak dengan pelanggan...

Specialties nye adalah Mee Bandung Udang Galah, Resepi Muar...

Hidangan pilihan 'Jalan-...

Hotness:
Like this:
Average: 8 (1 vote)
State:
Selangor
Hoteness and Ranking overall: 2

Datuk Nicol Ann David is a Malaysian female professional squash player. She is currently ranked world number 1 in women's squash, and is the first Asian woman to achieve this. She won the British Open title in 2005, 2006 and 2008, as well as...

Hotness:
Like this:
Average: 9 (5 votes)
State:
Pulau Pinang
Hoteness and Ranking overall: 3

semasa kecil saya suka sekali kalau dapat menikmati roti (panggilan orang utara pada biskut). semuanya memberi kenikmatan yang rasanya sama dengan KFC atau McD ketika ini pada anak-anak saya. biskut ini bermusim sifat popularnya. satu ketika...

Hotness:
Like this:
Average: 9 (1 vote)
State:
Kuala Lumpur
Hoteness and Ranking overall: 4

If you're a fan of Biryani rice, then you should reconsider!

Located at the Diplomatic Precint (aka Precint 15) is probably the best restaurant in Putrajaya; Mr Kabab (yes, with an "a" instead of an "e") &...

Hotness:
Like this:
Average: 10 (7409 votes)
State:
Putrajaya
Hoteness and Ranking overall: 5

ingat nak lunch hala ke airport aje sudah
tetiba tingat masak lemak cili api telor itik yang cukup sedap
kedai tepi jalan belah kanan lepas bandar seriemas, dekat area perkuburan islam
kedai tu kalau korang lalu mmg biasa2 aje,...

Hotness:
Like this:
Average: 10 (30 votes)
State:
Negeri Sembilan
Hoteness and Ranking overall: 6

Azizulhasni Awang

was born on 5 of January 1988 in Dungun,Terengganu, MALAYSIA is a track cyclist representing MALAYSIA . He is a flag bearer for Malaysian team in Beijing Olympic Games.
Azizulhasni,winner of gold medals in keirin...

Hotness:
Like this:
Average: 8 (3 votes)
State:
Kuala Lumpur
Hoteness and Ranking overall: 7

Kali kedua ke Terengganu barulah berjaya ke tempat membuat keropok lekor terkenal di Seberang Takir iaitu Keropok Lekor Bukit Tok Beng @ Keropok Tok Beng @ BTB2209. Yalah, kalau ke Terengganu tak sah kalau tak makan keropok lekor sedap kan....

Hotness:
Like this:
Average: 8 (1 vote)
State:
Terengganu
Hoteness and Ranking overall: 8

HOMESTAY KAMPUNG TOK LEMBUT terletak di Simpang Tiga, Jalan Pantai Tengah, Temonyong, Mukim Kedawang, Pulau Langkawi, Kedah Darul Aman. Direka berdasarkan inspirasi rumah kayu kampung dengan suasana kampung berlatar belakangkan sawah padi yang...

Hotness:
Like this:
Average: 10 (1 vote)
State:
Kedah
Hoteness and Ranking overall: 9

The past year has not been easy on Malaysians and their wallets. With the onset of taxes, removal of subsidies and instability of workforce management, stretching your dollar is just not the same anymore, especially when you desire the little...

Hotness:
Like this:
Average: 9 (2 votes)
State:
Kuala Lumpur
Hoteness and Ranking overall: 10

Pages